V tomto návodu se dočtete, jak správně převzít zboží zakoupené v našem e-shopu. Jelikož se snažíme neustále zlepšovat kvalitu našich služeb, je nutné standardizovat i tuto konečnou část objednávky. Tento článek má za cíl zákazníky informovat o jejich právech a povinnostech při přebírání zboží. Díky tomu můžeme předejít zbytečným problémům a nedorozuměním, které mohou po předání zboží vzniknout.
01. Kontaktování klienta
Než se k Vám zboží dostane, budete 1-2 dny předem kontaktováni našimi pracovníky, kteří se s Vámi domluví na přesném termínu doručení. Nebudete-li v daný termín moct zboží převzít, domluví s Vámi náš pracovník další možný termín převzetí.
02. Doprava zboží
Nyní se zboží vydá na cestu k Vám. Pokud máte předem dohodnutou vynášku nebo montáž, budou Vám k dispozici naši dva zaměstnanci. V opačném případě je pravděpodobné, že dorazí pouze řidič. Zhruba půl hodiny před tím než se k Vám řidiči dostaví, Vás budou telefonicky kontaktovat. V tomto telefonátu jim můžete samozřejmě přiblížit cestu, určit orientační body apod.
03. Výnos zboží
Máte-li objednaný výnos, určete prosím našim pracovníkům místo, kam mají zakoupené zboží umístit. Pokud jste si výnos neobjednali, místem doručení a předání je nejbližší místo, kam až je schopno v daný den zajet zavážkové vozidlo.
04. Převzetí zboží
Nyní se dostáváme k samotnému převzetí zboží. To může v závislosti na tom, zda-li máte objednanou montáž, probíhat dvěma způsoby.
04.01 Převzetí zboží po montáži provedené našimi pracovníky
V případě objednání montáže zboží našimi pracovníky stačí jen počkat, až bude produkt kompletně smontován a poté ho vizuálně překontrolujte. Prosíme o pečlivou kontrolu, aby nedošlo k pozdějším nesrovnalostem. Je-li vše v pořádku, převzetí výrobku potvrdíte podpisem dodacího listu.
04.02 Převzetí zboží bez objednané montáže
Po doručení zboží na určené místo prosíme proveďte pečlivou vizuální kontrolu. Zaměřte se především na rozměry produktu, kvalitu laku, barvu moření a případně i potahovou látku. Pokud je vše v pořádku, potvrďte prosím převzetí zboží podpisem dodacího listu.
Podpisem dodacího listu stvrzujete, že dodané zboží v čase převzetí bylo v bezvadném stavu.
Není-li zboží v pořádku, nepotvrzujte dodací list!
Pokud není zboží v bezvadném stavu, domluvte se s našimi pracovníky na dalším postupu.
05. Platba a předání faktury
Pokud jste zvolili formu úhrady platbou v hotovosti, budete po potvrzení dodacího listu vyzváni k platbě objednaného zboží. Jestli jste již zboží uhradili bezhotovostní platbou, tento krok přeskočíte. Po zaplacení od našich zaměstnanců obdržíte originál faktury k zakoupenému zboží. Nyní jste úspěšně došli k závěru celého procesu a můžete zakoupený produkt začít naplno využívat.
Přejeme Vám, aby zakoupené zboží plnilo co nejlépe svůj účel a vydrželo v bezvadné stavu co nejdéle.
Těšíme se na Váš další nákup v našem internetovém obchodě.